Friday 25 November 2011

kerinduan

22hb november . aku telah kehilangan seorang mmber yg pling aku rasa kehilangan dye . amir edzad b. abd jalil telah pergi buat selama-lamanya dlm hidup aku dan jgak org2 yg rapat dgn arwah . aku masih dlm keadaan x percaya yg arwah akan pergi dlm keadaan mngejut . kali terakhir aku dpat berbual dgan arwah pada wak2 mlam raya . waktu tu, aku melepak dgn arwah smpai tgah mlam . lpas 2 ada la jgak t'serempak but x sempat nk b'bual . walaupun masa pngenalan kami xlama but byk jugak memori yg xkan aku lupakan b'sama ngan arwah  . mungkin arwah seorang yg ceria , dye xpna lupa kwan2 dye , caring , n bg aku arwah satu2nye kwan lelaki aku yg pling gentleman .




gmbar niw antara gmbar kenangan antra aku ngan kwan2 aku bersama arwah .  bila aku tgok blik gmbar2 tu, aku rasa rindu sngat masa aku bersama ngan arwah . kadang2 aku masih xp'caya tp sudah tertulis yg arwah pergi dulu sebelum kami . hanya Allah yg lebih sygkan dye . al-fatihah . takziah buat pakcik jalil sekeluarga .


thanx . c u again . *-*

No comments:

Post a Comment